2014 márciusban megjelenő játékok:
The Walking Dead: Season 2 - Episode 2 - március 4. és 5. - PC, Mac, PS3 (Xbox 360, iOS és Vita később)
A Telltale lassan, de rendületlenül gyártja a The Walking Dead kalandjátéksorozat újabb részeit. A tavaly kezdődött második évad egyelőre nem ér fel az elsőhöz, de van még hátra négy epizód, ami alatt bármi megtörténhet. Az A House Divided című második részben egy rejtélyes férfiember igyekszik bomlasztani a Clementine-t befogadó közösséget, akiknek el kell hagyniuk az addig menedéket nyújtó házat. Először PC-re és Mac-re, majd PS3-ra, Xbox 360-ra és iOS-re, végül valamikor március vége felé PlayStation Vitára is megjelenik. A Season Passosoknak ingyenes, a többieknek 4,99 euró lesz.
South Park: The Stick of Truth - március 7. - PC, Xbox 360, PlayStation 3
Nemhogy bejelentése, de nagyjából a sorozat kezdete óta vágyunk a South Park szerepjátékra, amit most végre az Obsidian Entertainment és a Ubisoft hoz el nekünk. A The Stick of Truth lesz az a South Park játék, amit Trey Parker és Matt Stone mindig is szeretett volna megalkotni. Amit eddig láttunk belőle az alapján egyértelmű, hogy főleg a sorozat rajongóinak fog tetszeni, rengetegszer utalnak az első évadokra, ráadásul a szélsőséges poénokon is inkább az edzettebbek fognak jól szórakozni. Minden rajongónak kötelező.
Atelier Escha & Logy: Alchemist of the Dusk Sky - március 7. - PlayStation 3
A japán kultúra kedvelői most sem maradnak JRPG nélkül. A szigetországban tavaly júniusban megjelent Atelier Escha & Logy: Alchemist of the Dusk Sky a sorozat tizenötödik epizódja, ami körülbelül 4 évvel az Atelier Ayesha: The Alchemist of Dusk után játszódik, a messze nyugaton lévő Twilight Landen. Két karakter közül választhatunk, és mindegy, melyikőjüket tartjuk szimpatikusabbnak, csak bizonyos események és befejezések fognak változni. Hazájában jól fogadták, bízunk benne, hogy az európai változat sem lesz kevesebb.
Titanfall - március 13. és 28. - PC, Xbox 360, Xbox One
A Titanfall megjelenése, bár lehet, hogy ezt páran nem értik meg, jelentős mérföldkőnek számít. Az ex-Call of Duty fejlesztőkből verbuválódott Respawn Entertainment most megmutathatja, hogy milyen irányba lehet vinni a multiplayer FPS-ek kicsit egysíkúvá vált műfaját, és ha a formula működik, többé már nem fogunk tudni Call of Dutyra nézni. A cél ez, aztán majd meglátjuk, hogy mennyire fog tetszeni a népeknek a titános-falon rohangálós hentelés. A bétateszt alatt sokan megszerették, sokaknak nem jött be, úgyhogy most még nehéz lenne megjósolni, hogy sikerként vagy kudarcként végzi-e. A PC-s és Xbox One-os verzió március 13-tól, az Xbox 360-as március 28-tól lesz kapható.


Dark Souls II - március 14. - Xbox 360, PlayStation 3 (PC később)
Valószínűleg viszonylag kevesen tudják, hogy a Dark Souls II pontosan miről is fog szólni, de az első rész kedvelőinek már az is elég, ha: 1) a játék irdatlanul nehéz 2) kijavították az első rész hibáit. A fejlesztők azt ígérik, hogy mind a Demon Soulsnál, mind a Dark Soulsnál nehezebb lesz, kevesebb Estus Flaskot, Life Gemet és hasonló tárgyat fogunk találni, és a healelés is lassabban megy, mint korábban. De legalább részletesebben testre szabhatjuk halálra ítélt karakterünket. PC-re várhatóan pár héttel a konzolos megjelenés után jön.